23 Eylül 2012 Pazar

Ayşe Kulin'den okuduklarım ve bende bıraktığı izler

Ayşe Kulin'in üslubu çok akıcı. olması nedeniyle büyük bir okur kitlesini kalemine bağlamıştır.
Ayşe Kulin'in romanlarında sürükleyici bir kurgu ve anlatım vardır. Edebi değeri yüksek romanlar yazması onun usta yazarlar arsında yer almasını sağlamıştır.
Ayşe Kulin'in seneler önce ilk okuduğum kitabı Adı Aylin olmuştu ve kurgusunu çok beğenmiştim. Köprü, Sevdalinka ve Güneşe Dön Yüzünü ardından okudum. Özellikle Köprü deki anlatılanlar çok ilgimi çekmiştir.
Veda, Umut, Hayat ve Hüzün'ü ise sırasıyla okudum. Bunların içerisinden ise en çok etkilendiğim serinin ilk kitabı olan Veda olmuştur ama eleştiriye açık bir roman olduğunu düşünüyorum.
Ayşe Kulin, severek, beğenerek okuduğum bir yazardır. Onu takip etmeye devam edeceğim.

1 yorum:

  1. Ben de umut ve geniş zamanlar ve füreya romanlarını okumuştum yazarın.Sevdiğim bir yazar..

    YanıtlaSil