17 Eylül 2012 Pazartesi

Kolay kolay kitaplarını elime almayacağım yazar Canan Tan

Canan Tan'ın Piraye ve Yüreğim Seni Çok Sevdi adlı kitapları çok beğeniliyor diye aynı anda Dost Kitabevinde ikisini birden almış bulundum. İlk Piraye'yi okudum ve bende büyük bir hayal kırıklığı oldu. İkinci kitabını okuyunca daha da büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. İki vasat kitaba vermiş olduğum parayı bir anda kayıp etmiş kadar üzüldüm.
Hikayelerinde olayların kurgusu çok vasat. Edebi anlatımdan çok yoksun.
Okuyup beğenmiş olanlara saygım sonsuzdur ama bana göre çok başarısız kitaplar.

4 yorum:

  1. Yazdıklarınızın altına bende imza atıyorum, sadece Piraye'yi okudum ve yazar benden başarısız notu aldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi? bence de çok başarısız bir yazar.

      Sil
  2. Ben de Yüreğim Seni Çok sevdi, Eroinle Dans, En son Yürekler Ölür'ü okudum. Hep karamsar ve hep kendini tekrar eden havasından dolayı benim de başka bir eserini almayacağım yazarlardan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benherneysemo, Yazarın okumuş olduğum iki kitabıyla anlatımının basit, kurgularının sıradan olduğunu görünce bir daha elime kolay kolay Canan Tan'ın kitabını almayacağım dedim. Daha sonra 3-4 kitabını okuyan kişilerin yorumlarını okuyunca hep kendisini tekrarlamış olduğunu öğrendim. Böyle yazarları okumayı sevmiyorum.

      Sil