17 Eylül 2012 Pazartesi

Yüzyıllık Yanlızlık-Gabriel García Márquez




Yazarı: Gabriel Garcia Marquez
Yayınevi: Can Yayınları
Sayfası:464:
Çeviren: Seçkin Selvi
Gabriel Garcia Marquez muhteşem kurgulanmış başyapıtını iki yıldan daha kısa sürede yazmış. Eser 1982 yılında Nobel Edebiyat Ödülü'nü almıştır.
Karakterlerin adı birbirleriyle aynı olduğu için kitapta yer alan soy ağacına ikide bir bakıp bakıp okuduğum halde yine de karakterleri karıştırdım. Bazı satırları birkaç kez okumak zorunda kaldım.Okumayanlarınız varsa size tavsiyem ara vermeden okumanız ve birkaç kitabı birden okuyanlar, sakın elinize herhangi başka bir kitap almamanızdır. Paragrafların çok uzun olması bazı okurları sıkabilir. Sıkı bir okur değilseniz bu kitaptan hoşlanmayabilirsiniz. Kitabın hiçbir satırını atlamamanız gerekiyor.
Bambaşka bir büyüsü olan bu eser yedi kuşak Buendia ailesini anlatmakta. Kadınları mı yoksa erkeklerimi mi beni daha çok etkiledi karar veremiyorum. Tüm karakterler bir efsane. 
Kitap önerisi isteyen herkese öneremeyeceğim kadar derinliği olan bu eser için keyifli okumalar diliyorum.

2 yorum:

  1. Kesinlikle öncelik vereceğim.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir kitap, ben de eski baskısı var. Haklısınız herkes begenmeyebilir, nitekim bir arkadaşıma tavsiye ettim ve o pek hoşlanmadı. Ama benim başyapıtımdır.

    YanıtlaSil