2 Ekim 2012 Salı

Okuyup beğendiğim aşk romanları

Aşk romanlarının fazla derinlikleri olmadığı için çok yoğun olduğum günlerde, yaz tatilimde, otobüsle yolculuğa çıktığımda ve evimede yatılı misafirlerimin olduğu zamanlar okumayı seviyorum. Beni düşünmeye sevk etmiyorlar. Oku geç, fazla takılma...Ekranlarda gösterilmiş olan bir çok diziden çok daha yeğ tutuyorum. O dizileri izleyeceğime elime bir aşk romanı almayı tercih ediyorum.

Benim için konusu günümüzde geçen aşk veya tarihi aşk romanı olsun fark etmiyor  Güzel bir kurgusu ve akıcı dili olsun kafidir. Bazı aşk romanlarının senaryoları çok saçma olabiliyor. Bazı yazarlar da karakter isimlerini değiştirip tüm kitaplarında aynı senaryoyu yazmaktalar. Birbirinin aynı senaryosunu tekrarlayan yazarları okumamaya çalışıyorum.

Judith McNaught'un aşkı tutkulu anlattığını düşünüyorum. İçinde Aşk Saklı, Kusursuz ve Sonsuza Kadar romanları içlerinde en beğendiklerim olmuştur.
Ayrıca okuduklarımdan Brenda Joyce'nin Bir Avuç Aşk, Kathleen E. Woodiwisse'nin İhtiras Çiçeği,  Rachel Gibson'un Lanetli Talih, Rita Hunter'in Kalbimi Çaldın romanları güzel kaleme alınmış. Farklı kurguları olan, bir solukta okuyabileceğiniz akıcılıkta romanlar...Benden aşk romanı tavsiyesi isteyenlere verdiğim isimler bunlar.
Julie Garwood'un birbirinin aynı senaryoları tekrar tekrar yazdığını düşünüyorum.

2 yorum:

  1. Fatih Hocayı seven birini görmek ne güzel... Ben de kendisinin kitaplarını çok severim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benherneysemo, Fatih Bey okuyucunun kafasında soru işareti bırakmıyor. Ben onun bu anlatımını sevdim. Detaylara önem vermesi çok güzel.

      Sil