30 Ekim 2012 Salı

Şelale'nin Bez Bebeği - Naşide Gökbudak

Yazarı : Naşide Gökbudak
Yayınevi : Neden Kitap Yayıncılık
Türü : Roman
Sayfası : 368
                                
               Naşide Gökbudak'ın bu eserini okuyalı iki sene olmuş olabilir. Aklıma bir anda düştü  ve blogumda bu kitabı okuduğumda çok beğenmiş olduğumu yazmayı istedim. 
               Yanlış bilgi vermemek adına kitap hakkında yazmak istemiyorum ama şunu bilmenizi isterim ki okuduğumda kitaptan çok etkilenmiştim. Hatta göz yaşlarıma hakim olamamıştım. 
               Bu kitabın ardından Naşide Hanım'ın bir kaç kitabını daha aldım ama henüz okumadım. İnşallah onlarda beni en az bu kitap kadar etkisi altına alabilirler.

4 yorum:

  1. Naşide gökbudakın bendede bir kitabı var okumadığım bunuda alıyım listeme.
    teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  2. Suan bu kitabi okuyorum bunjn yaninda Naside Gokbudak'in Feraye ve İcimdeki baska ben adli kitaplarini daha yeni bitirdim cok surukleyici ve guzeller tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  3. Dun gece bitirdim bu kitabi.Soluksuz okudum.Yazarin dili cok guzeldi konusuda oyle.Ozelliklede kitabin sonlarina dogru cok huzunlendim.Bitisi beni tatmin etmedi cunku ben daha iyimser bir seyler bekliyordum ama her seye ragmen harikaydi.Kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miss Spak, hoş geldiniz. Yazarı bende beğendim. Olunabilinir Türk Yazarı diye düşündüm. Zaten bu kitabın devamı var. "Neredesin Şelale" bence bunu da alın ve okumanıza devam edeniz.

      Sil