18 Kasım 2012 Pazar

Espas - Selma Sancı

Yazarı: Selma Sancı
Yayınevi: Sel yayıncılık
Sayfası: 126
Türü: Roman

            Selma Sancı'nın ilk kitabı "Espas"'ın arka kapak tanıtımında yer alan "Espas, tedirgin bir dönemi ve basımevlerinde, tekstil atölyelerinde çalışan insanların kırgın, kırık hayatlarını anlatan ustalıklı bir dönem roman..."bu sözler güzel açıklamıştır.
            Yazar 12 Eylül'e adım adım ilerleyen sancılı günleri anlatıyor. Matbaalarda ve tekstil atölyelerinde çalışan kadın ve erkeklerin endişelerini  sade bir dille kaleme almış.
Tavsiye edeceğim, güzel bir eser.

4 yorum:

  1. İlginç bir kitaba benziyor, dönem romanları ilgimi çekiyor, yazarın belirli bir kesim üzerine yoğunlaşması romanı daha ilgi çekici hale getiriyor, paylaşımınız için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren, evet bir döneme ait kesitler. 12 Eylül darbesine adım adım gelinen günlerden yazılmış. nedense ben kitabı çok fazla beğenmedim ama.. başlıkta bunu yazmayı istemedim çünkü bu kitap yazarın ilk romanıymış. Belki sen beğenirsin. Bence oku öyle kararını ver.

      Sil
  2. yorumun sanki okusanız da olur okumasanız da der gibi , yoksa bana mı öyle geldi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili kitap eylemcisi. kitabın içerisine yazar beni sokamadı. Okuduktan sonra öyle etkisi altında kalmış falan değildim. Belki sizde öyle olmayabilir. Konu ilginizi çekiyorsa bence okumanızda fayda var. Zaten sayfa sayısı çok az. Hemen okunur.

      Sil