3 Kasım 2012 Cumartesi

Fanfan - Alexandre Jardin

Yazarı: Alekxandre Jardin
Yayınevi: Can Yayınları
Çevirmeni: Necla Işık
Sayfası: 193
Türü: Roman
     
              Fanfan D&R nin  "Can Yayınları 5 Tl" kampanyasından almış olduğum kitaplardan birisidir. Üzerimde çok etki bırakmadı ama yine de okuna bilinecek bir kitap diyebilirim.
               Kitabın kahramanı Alexandre, Laure adlı bir kadınla nişanlı iken Fanfan'la karşılaşır. Ondan etkilenir ve aşık olur. Alexandre anne ve babasının birbirlerine sadık olmamasından dolayı tek eşli bir hayat sürmek ister. Fanfan için "hayatımın kadını" demesine rağmen Laure ile yapacağı evliliği ertelemez. 
                 Fanfan'da Alexandre'yi sever ve onun etkilemek için tüm kadınsılığını kullanmaya başlamıştır. Alexandre, Fanfan'la ikili ilişki yaşarsa tertemiz sevgilerinin zayıflayacağını düşünür. Aşklarını hep korumak için onunla birlikte olmaktan kaçar.
                  Alexandre için Fanfan'a karşı koymak büyük işkenceye dönüşür. Ona hissettirmeden birlikte yaşamak için fikirler üretir ve uygular. Fanfan'ın filmi de çekilmiş. Onu da izleyeceğim. Umarım kitabından daha eğlenceli bulurum.

3 yorum:

  1. Sanırım ilk okuduğum romanın Can Çocuk Yayınından olmasından olsa gerek bir kitapçıya giderken aklımdaki kitaba ek olarak bir adet de Can Yayınlarından bir kitap alıyorum. Bu kitabı ben de görmüştüm elime alıp sonradan bırakmıştım yerime.. Filminin çıkacağını senden öğrendim filmi çıkmadan önce okumam lazım o halde!! :)

    Ecenur B.
    http://filmdizikitapdelisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecenur merhabalar. Filmi önceki senelerde çıkmış canım. internette araştırırsan görebilirsin. Filmini daha izlemedim ama izlemeyi düşünüyorum.

      Sil
    2. Hmm ben orayı yanlış okumuşum :) Film hakkında yorumlarınızı da okumak isterim :)

      Sil