27 Ocak 2013 Pazar

Çocukluğun Soğuk Geceleri - Tezer Özlü

Yazarı: Tezer Özlü
Yayınevi: Yapı Kredi Yayınları
 Sayfası: 65
Türü: Roman

            14 Ocaktan beri (neredeyse on beş gün olacakmış) okumuş olduğum kitapları yorumlayamadım. 24 saat bana yetmiyor. Çocuklarım, eşim, annem, babam, evim ve ihmal etmeyi asla istemediğim akrabalarım,  dostlarım ve arkadaşlarım olunca blogum ihmal edilmiş oldu:(( 
         Okuduklarıma gelirsem eğer "Çocukluğun Soğuk Geceleri", "Anayurt Oteli", "Denizin Altındaki Ada" ve çerez niyetine arada okumuş olduğum, tarzı içerisinde okunabilir diye düşündüğüm "Aşkın Ateşi" oldu.

            "Çocukluğun Soğuk Geceleri" yazarın yaşamından izler taşımış olduğu bir romanıymış. Yazarın hayatına baktığımızda bunu görebiliyoruz. Yaşamı onun için hiç kolay geçmemiş. Hastanede uzun süre tedavi görmüş. Daha sonra ise meme kanserine yakalanıp genç yaşta hayata gözlerini kapamış. Yazar hakkında bilgi sahibi olmak için bile bu kitap okuna bilinir diye düşünüyorum. Kitap çok az sayfalı olmasına rağmen ama bir yaşamı içine almış. Ben yaklaşık iki saatte bitirmiştim. Yazarın dili ve anlatımı çok yalın. Akıcı bir kitap. Edebi değeri çok yüksek bir eser. Yazarın diğer romanlarını da inşallah okuyacağım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder