2 Ocak 2013 Çarşamba

The Hobbit - Beklenmedik Yolculuk

               Bugün kızımla birlikte sinemaya "The Hobbit"i izlemeye gittik. Ankara Panora alışveriş merkezindeki sinemaya gitmiştik. Salonda çok az sayıda insan vardı. Sanıyorum herkes izlemiş. Sona bir biz kalmışız:))
            "Yüzüklerin Efendisi" ni izleyenler ne kadar emek harcanmış olduğunu bilirler. Aynı emek ve özen "The Hobbit" için de verilmiş. Olağanüstü çekimleri, zengin kostümleri, mekanları ile bu film izlenir.
Gollum'u sahiden özlemişim:. Ne de olsa bizim kıymetlimissss.))

4 yorum:

  1. Katılıyorum Gollum'un giriş sahnesini heyecanla bekledim(Kitabı önden okuduğum için nerde ne olacağını biliyordum malum )Kitapta da filmde de ön güzel bölümdü diyebilirim. Hatta şunu da diyebilirim 2. film çok daha güzel olacak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabını oğlum almıştı ama ben henüz okumamıştım. Esasında ilk kitabını okumayı tercih ederdim ama film vizyondan kalkar endişesiyle önce filmini izlemiş oldum. 2. sini heyecanla bekliyorum:))Gollum serinin vazgeçilmez karakteri:)))

      Sil
  2. Merhabalar, bende kitabını okumuştum. Filmide sabırsızlıkla bekledim. Film güzeldi ama 3 e böldükleri için epey agır gitmiş ilk film. Kitabı keisnlikle tavsiye ederim çok sürükleyici ve filmden daha iyi kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limon Kabuğu, kitaplar her zaman filmlerinden de dizilerinden de daha güzeldir. Duyguları daha iyi yansıtırlar. Oğlum kitaplarını aldı. Umarım bu senenin sonuna varmadan o seriyi okurum. Çok teşekkürler tavsiyeniz için. Sevgilerimle.

      Sil