27 Şubat 2013 Çarşamba

Yazar Ayları | Mart | Mario Vargas Llosa

            

             Sevgili Pinuccia'nın düzenlimiş olduğu Yazar Ayları kitap etkinliğinde Mart ayı yazarımız  Perulu olan Nobel ödüllü Mario Vargas Llosa'dır.

             Blog sahibi olmayanların da katılabileceği bu etkinlik için detaylı bilgi Pinuccia'nın bloguna bir ugramanız yeterlidir.

http://pinucciasbooks.blogspot.com/

            Benim okuyacağım kitap "Üveyanneye Övgü" olacak inşallah.

            Bu etkinliği seviyorum. Gelecek ay ki yazarımız kim olacak diye bende bir heyecan, merak oluyor.  Mario Vargas Llosa'ın kitabını bir ay önce temin etmiştim. Darısı Nisan ayı yazarımızın kitabına.:)

3 yorum:

  1. Daha önce okumadığım bir yazar, yorumlarını merakla bekliyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erenciğim, bende ilk kez okuyacagım. Umarım çok hoşlanacağımız bir yazar olur:)

      Sil
  2. Kaçırdığım yazılarını bir okudum da ne çok sevdiğim kitap ve yazar var.
    Bülbülü Öldürmek özellikle çok severek okumuş ve filmini izlemiştim.
    Çok merak ettim bu yazarı bir araştırıp okumak istiyorum. Sende bittiğinde paylaşırsan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil