8 Mart 2013 Cuma

8 Mart Dünya Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun.



                 Erkekler için yaşamın çok daha kolay olduğu bu dünyada kadın olduğum için her zaman kendimi şanslı hissettim. Kadın olmak bambaşka bir şeydir. Yaşamımın hiç bir döneminde keşke erkek olsaydım dediğim bir anım olmadı. Çok mu rahat yaşadım? Bizim ülkemizde kadın olarak rahat yaşayabilir misin? Asla. Kadın olmanın zaman zaman sıkıntılarını fazlasıyla yaşadım ama onlarla baş etmesini ve de sabır etmesini hep bildim. Kadınların, erkeklere göre duyguları çok daha yoğun yaşamalarını seviyorum. Kadınların ince, hassas olmasını seviyorum. Asaleti ve zarafeti çok güzel taşımalarını seviyorum.  Kısacası kadınlar gerçekten çiçekler kadar güzel varlıklar. Kadınlara hak ettikleri değerin verilmesini istemek hakkımızdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder