2 Nisan 2013 Salı

Nisan Ayı Okuma Listem

Nisan ayında okuyacağım kitaplarımı seçtim. Mayıs ayına girmeden hepsini okumayı planlıyorum (inşallah).

Nisan ayı okuma listem sırasız şöyle.
Kızıl Damga - Nathaniel Hawthorne (Bilge Kültür Sanat)
Kötü Karma - David Safier (Pegasus Yayınları)
Kitap Hırsızı - Markus Zusak (Martı Yayınları)
Canavar - Roslund & Hellström (Pegasus Yayınları)
Koku - Patrıck Süskınd (Can Yayınları)
Dünyanın Ucundaki Fener - Jules Verne (İthaki Yayınları)
Piyango Bileti - Jules Verne (İthaki Yayınları)
Venedik'te Ölüm - Thomas Mann (Can Yayınları)
Diriliş - Lev Tolstoy (Can Yayınları)
Katharina Blum'un Çiğnenen Onuru - Heinrich Böll (Can Yayınları)
Tehlikeli İlişkiler Julia London (Martı Yayınları)

Tüm kitap sevenlere keyifli okumalar diliyorum.


17 yorum:

  1. Nasıl da güzel kitaplar var =)
    Koku'yu çok sevmiştim (hâlâ filmini izlemedim) ve Jules Verne'ler... <3 mutlu okumalar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Koku kitabını okuyup filmini de izlemeyi isterim. Jules Verne'den eğer yetiştirebilirsem sizin gibi bu ay dört tane okuyabilirim. Ama zor görünüyor. Bende daha sonra ki ay okurum olmaz mı? =)

      Sil
  2. Kitap Hırsızı'nı şu aralar okuyorum. Söylendiği gibi harika, heyecanlı, olağanüstü bulmadım. (Kitap arkası bu övgülerle dolu) Bitse de başka kitaplarıma geçsem diye okuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir kitap olarak söyleniyor. Bakalım ben nasıl bulacağım =)

      Sil
  3. hadi bakalım kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
  4. Kitap hırsızı benim de listemde ama kuleye eklemedim , bir dahakine , sakinleşsin diye bekliyorum , keyifle okuyun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kuledeki kitapların da çok güzeler. Bir daha ki ay sende eklersin canım. Keyifli okumalar:)

      Sil
  5. Kitap Hırsızı için; Martı Yayınlarından yayımlanan yeni çevirinin kitabı hiç ettiğini, tüm başarısını silip götürdüğünü söylüyor pek çok güvendiğim okur. Bilmek istersiniz belki diye belirtmiş olayım.
    Listeniz tabiri caizse ağız sulandırıcı, huzurlu okumalar dilerim! =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tankut, keşke bunu kitabı almadan önce bilmiş olsaydım:((
      Ne yazık ki kitabım Martı Yayınevinin. Esasında alırken iki yayınevi arasında kararsız kalmıştım. Çevirinin önemi burada bir kez daha anlaşılmış oluyor.

      Çok teşekkür ederim.
      Sizin sınavlarınız başladı, başlayacaktır. Bu nedenle okumaya fazla zaman ayıramıyor olmalısınız. Sınavlarınız için size başarılar diliyorum.

      Sil
    2. Bahsi geçen arkadaşlarım eski basıma ulaşamamaktan muzdaripler üstelik =) Umarım değiştirme veya alternatif bir çözüm yolu bulabilirsiniz....

      Söylediğiniz gibi, sınavlarım başladı lakin gariptir, bu dönemlerde okumaya daha fazla zaman ayırıyorum. Sanırım ders çalışmamak için uydurulabilecek bahanelerin en iyisi kitap okumak =) Başarı dilekleriniz için teşekkürler...

      Sil
    3. Kitap Hırsızı'nı iki ay önce Okuoku'dan almıştım. Çok uzun zaman olduğu için değiştirmezler sanıyorum. Ama yine de soracağım.
      Yok, yok sanmıyorum senin ders çalışmamak için kitaplara sarıldığını. Üstesinden gelebileceğin imtihanlar olduğu için çok çalışmıyorsundur =)Senin gibi bilinçli kitap okuyan bir öğrenci için dersler hiç zor olmasa gerek.

      Sil
  6. Güzel bir liste.İyi günlerde okursunuz inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Kitap Cumhuriyetim. Çok teşekkürler.

      Sil
  7. Kitap Hirsizi'ni ite kaka bitirdim. Yukarida sozu edildigi gibi belki de ceviri nedeniyle bu kadar tatsiz bir kitap olmustur.

    http://birazkitap.blogspot.com/2013/04/kitap-hirsizi.html?m=0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuoku'ya yayınevi değişikliği için bir rica edeceğim. Umudum yok ama. Hemen yorumunuzu okumak için bloğunuza gidiyorum. Teşekkürler.

      Sil