17 Temmuz 2013 Çarşamba

OKUMA ŞENLİĞİ | YAZ 2013 İlk kitabımı okudum.

5 Puan: Kuralların hepsini boş verip canının istediği her hangi bir kitabı okuyanlara.


Yazarı: John Fowles
Yayınevi: Ayrıntı Yayınları
Çevirmeni: Aslı Biçen
Sayfası: 425

Bu kategorideki benim okuduğum kitap Fransız Teğmenin Kadını - John Fowles'di. 5 puanlık bir kategori için çok daha basit bir kitap seçebilirdim ama ben bu kitabı bu kategoride okumayı tercih ettim. Fransız Teğmenin Kadını'nı 5 puan kategorisinde okumuş olsam da bana göre bu kitap en üst puan olan 30 puanı fazlasıyla hak edecek derinlikte bir kitaptır. Ağır bir kitap olmasına rağmen ama rahatlıkla anlaşılıyor. Kitabı çok beğendim. 

9 yorum:

  1. ben katılamasam da güzel bir etkinlik olduğunu düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke sende katılmış olsaydın. Eğlenceli bir etkinlik olacak. Hala katılabilirsin.

      Sil
    2. :)Yok ben kendi kafama göre listeler kurup onları bozmaktan hoşlanıyorum:)

      Sil
    3. Tamam o zaman. Senin yorumlarını öyle okuruz =)

      Sil
  2. Ben de geçenlerde okudum bu kitabı, gerçekten çok etkileyici, herhalde bu yüzden bir türlü yazamadım yazısını, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erenciğim çok teşekkürler. Sen etkinliğe katılmış mıydın?
      "Fransız Teğmenin Kadını" edebiyat sevenlerinin beğeneceği türden derinliği olan bir eser.

      Sil
    2. Etkinliği uzaktan izliyorum.:)

      Sil
  3. bence de çok güzel bir kitaptı. hatta sonra annem de okudu, uzun uzun kadınların çektikleri ve erkeklerin hıyarlıkları üzerine konuşmuştuk hahahahaa
    yazarın anlatımı da çok hoşuma gitti benim, değişikti. başka kitaplarını da okumak istiyorum bu yazarın şimdi.
    ben katılamıyorum bu yaz aktivitesine ama sizleri takip etmek hoşuma gidiyor :) kolay gelsin ve iyi eğlenceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Postmodern kitapta kadın ve özellikle de erkeklerin kadın-erkek ilişkisindeki anlayışını çok güzel anlatmış. Yazarın dili anlatılanların derinliğine rağmen çok sürükleyici. Öylesine kaleme alınmamış. Yazar aşk üzerinde iyi düşünerek yazmış olduğu bu felsefi kitapta çok başarılı. Diğer eserlerini bu nedenle bende çok merak ettim =)
      Kitabı okuyan birileriyle kitap hakkında konuşmak kadar keyif verici bir sohbet olabilir mi? Annenizle konuşmanızı şimdi kıskandım =)
      Keşke etkinliğe anneniz ve sizde katıla bilseydiniz. Bu arada annenize ve size sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil