7 Ağustos 2013 Çarşamba

En Hüzünlü Bayramım


Yarın şeker bayramının ilk günü. Babamın ise yarın yaşamla mücadelesinin tam 15. günü olacak. Geçtiğimiz perşembe günü doktorların tüm mücadelesine rağmen babacığım solunum makinasına bağlandı. Artık  sözün bittiği, umutların tükendiği yerdeyiz.
Babamla birlikte çektirmiş olduğumuz son resmimiz. Üç ay önce ailemizle birlikte çok güzel bir gün geçirmiştik. Resmin sağındaki canım babam. Yanındaki yaşlılıktan gözleri artık göremeyen amcam. Benim omuzlarına elimi koyduğum halam. Ablam amcama sarılmış, amcamın kızı Suna ablam babama sarılmış. Babamın, amcamın ve halamın küçücük çocuklar gibi el ele tutuşmaları ne kadar duygulandırıcı bir tablo.

BABAM, CANIM BABAM SENİ ÇOK SEVİYORUM


Babam adını verdiğimiz en küçük torunu Halil ile en büyük yeğenimin düğününden bir resmi.





18 yorum:

  1. Allah (c.c.) yardımcınız olsun. Sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Allah şifasını da verir umarım, hüzünlü bayramlar var artık bizlerde de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kimse bayramları hüzünle geçirmesin. Çok zormuş :(

      Sil
  3. Nefes alıyorsak hala umut var demektir gibi klişe bir laf var ama böyle zamanlarda anlam buluyor işte dilerim böyle bir günde Allah şifasını verir. Sizlere bağışlar. Hüzünlü Bayram tatmazsınız inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her nefes bir umut demektir.
      Allah babam için en hayırlı olan kapıları açsın demekten başka bir şey elimizden gelmiyor.
      Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.

      Sil
  4. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    163. takipçin benim.
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    İyi Bayramlar
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  5. Allah sabır ve şifa versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hala babam makinada. Allah'tan umut kesilmez diye umut ediyoruz.

      Sil
  6. Merhabalar canım,
    Allahyardımcınız olsun. Babacığına acil şifalar diliyorum canım...
    Bloğunu takibe aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm....:))

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun. Allah yardımcınız olsun, en kısa zamanda şifa versin babanıza

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,
    Öncelikle babacığınıza acil şifalar diliyorum. Çok çok geçmiş olsun...
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve izlemeye aldım.
    Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Görüşmek üzere. Sevgilerimle.

      Sil