3 Ocak 2014 Cuma

"Kış Okuma Şenliği" i içerisinde 2. ay okuma durumum

Kış Okuma Şenliği etkinlik kapsamında kendimce bir plan yaptım. Aralık ayı için planımı, fazladan bir kitap daha okuyarak tamamlamış oldum.
Etkinlik için seçmiş olduğum kitaplarımdan okuduklarımın genelini çok beğendim.

Okuduklarım;
1. Kategori (10 puan): Altın Kitaplar Yayınevi'nden çıkan bir kitap okuyanlara.
Kadın Dünyası - Peary S. Buck
Altın Kitaplar  522 sayfa

5. Kategori (15 puan): Nobel Edebiyat Ödülü kazanmış bir yazarın bir kitabını okuyanlara.
Her Kadın Gibi - Sigrid Undset
Elips Kitap  384 sayfa

6. Kategori (15 puan): Türk Edebiyatında klasik kabul edilen bir kitap okuyanlara.
Osmancık - Tarık Buğra
Ötüken Neşriyat  356

8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere. 
Ateşi Yakalamak - Suzanne Collins
Pegasus Yayınları 408 sayfa

9. Kategori (20 puan): Adında kış mevsimine ilişkin bir sözcük olan veya konusunda kış teması olan bir kitap okuyanlara.
Kar Yağacak - Levi Henriksen
Yapı Kredi Yayınları  268 sayfa

10. Kategori (25 puan): Yasaklanmış bir kitap okuyanlara.
Umut - Andre Malraux
İletişim Yayınları  569 sayfa

12. Kategori (25 puan): yayınlanmış en az beş kitabı olan bir yazarın ilk kitabını veya romanını okuyanlara.
Ruhlar Evi - İsabel Allende
Can Yayınları  432 sayfa

13. Kategori (25 puan): Bir biyografi veya otobiyografi okuyanlara.
Çoluk Çocuk - Patti Smith
Domingo Yayınları  308 sayfa

14. Kategori (30 puan): Okuma yazmayı öğrendiğiniz yıl ilk kez yayınlanmış bir kitap okuyanlara.
Kırk Yedi'liler - Fürüzan
Yapı Kredi Yayınevi  518  sayfa


Toplam sayfa sayım 3765, toplam aldığım puan 185

12 yorum:

  1. Oooo başarılar :)
    Çok iyi ya.
    Aralık ayında kitap okumaya çok fırsatım olmadı açıkçası o yüzden önümüzdeki 2 ay çoook okumam lazım.
    Tanımadığım ne çok yazar var daha doğrusu hiç okumadığım yazar.
    Geçen şenlikte Tarik Buğranın ilk kitabı olan Siyah laleyi okumuş ve çok beğenmiştim..
    Umarım sizde Tarık Buğrayı sevmişsinizdir:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bu başarımı geriye kalan iki ayım içinde elde edebilirim. Kendimce bir okuma planı yapmıştım. Bu ay planım istediğim gibi ilerledi.
      Bende Kasım ayında etkinlikten hiç okumamıştım.
      Tarık Bugra sevilmez mi? Çok sevdim.
      Sevgilerimle.

      Sil
  2. Süper bir performans, tebrikler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle :)

      Sil
  3. tebrikler süper bir sonuç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle :)

      Sil
  4. Tebrikler. Kalın kitapları devirmişsiniz bence ayrıca bir tebriği hak ediyor (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım yaa.:(( Asıl kalın kitapları son iki aya bırakmıştım. Onları nasıl bitireceğim onu düşünüyorum. Okunacak 8-9 kitabımın 530 sayfa sayısı en azı olan. İyi mi?:(((

      Sil
    2. Listenin tamamı kalın kitaplardan oluşuyormuş, biraz zor gibi ama 2 ayda yetişir bence (:

      Sil
  5. Çok güzel kitaplar okumuşsunuz tebrik ederim :) Oldukça da kalın kitaplar pek çoğu, dolu dolu bir ay geçmiş belli ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle edebi değerleri yüksek olabilecek kitaplardan seçmeye çalıştım. Gerçekten okuduklarım arasında birisi hariç çok beğendim. Asıl kalın olanları son iki ayda okuyacağım:( beni düşündüren onlar:((

      Sil