3 Şubat 2014 Pazartesi

Çiçeği Burnunda Blogger Arkadaşımız

        Ankara ili "Kitap Ağacı" buluşmasında çok güzel insanlarla birlikteydim demiştim. Buluşmaya dair olan yazımdan hatırlarsanız, yeni blog açan muhteşem bir insandan bahsetmiştim. Bu arkadaşımızın adı Burcu.

        Blog yazılarında resmiyetin olmamasından yanayım. Yazılarını okurken en çok keyif aldığım bloggerlerin, bir dergiye veya gazeteye yazıyor gibi büyük bir ciddiyetle değil de,  sadece kendisine yazıyormuş gibi, içinden geldiği gibi, güle eğlene, bazen de o an ki ruh durumuna göre hüzünlü, ağlamalı olan yazılarıdır.

       Bu sabah Burcu'nun blogunu inceledim. Tam benim okumaktan büyük keyif alacağım gibi,  içtenlikle yazılan yazılarını okudum. Ben çok sevdim. Eminim sizlerde seveceksiniz.

        Güzel olan her şeyi paylaşmayı çok severim. Size arkadaşımızın blog adresini vermek istiyorum.

6 yorum:

  1. Bir hayırlı olsuna gidiyorum şimdi :) Paylaştığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yeni blogumuzu beğenirsiniz. Teşekkür ederim.

      Sil
  2. Eral Hanım; güzel dilekleriniz, beni cesaretlendirdiğiniz, moral verdiğiniz için çok çok teşekkürler... Sizinle tanışmak, konuşmak, bloğum hakkında söyledikleriniz öylesine iyi geldiki... herşey için çok teşekkürler.
    kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza katıldığın için ben sana çok teşekkür ederim. Gerçeği olduğu gibi yazdım, söyledim canım :) Gerçekten yazılarını çok sevimli buldum ve edebi yönden de güzel yazıyorsun.
      Ben de seni öpüyorum. Görüşeceğiz inşallah:)

      Sil
  3. Eral Hanım; bu arada panelde sizin "izleyiciler kısmı" boş gözüyor, takip edip, izleyicilerinizin arasına katılacaktım ama tıklayacak yer gözükmüyor. Bilginiz olsun. Tekrar tekrar herşey için çok teşekkürler. Burcu./hayatadonusyolculugu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yaa:(( Şimdi sen yazınca baktım öyle. Sanıyorum kendiliğinden olduğu için kendiliğinden de düzelir. Düzelmese karıştırırım canım.

      Sil