6 Mayıs 2014 Salı

Bahar Okuma Şenliği / İlk Yarıda Ne Okudum

1. Kategori (10 puan): Tavsiyelerine güvendiği birinin önerdiği bir kitabı okuyanlara 
Bir Kadın Düşmanı / Reşat Nuri Güntekin
Yayınevi: İnkılap Yayınları
Sayfası: 206

2. Kategori (15 puan): Bir şiir kitabı okuyanlara 
Henüz Vakit Varken Gülüm / Nazım Hikmet
Yayınevi: Yapı kredi Yayınları
Sayfası: 112

3. Kategori (15 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap okuyanlara 
Okuduğum eser 1999 Pulitzer Ödülü ve yine aynı yılda  1999 Pen Faulkner Ödülü kazanmış.
Saatler / Mıchael Cunningham 
Yayınevi: Can Yayınları
Sayfası:218

4. Kategori (15 puan): Bir öykü kitabı okuyanlara 
Ay Büyürken Uyuyamam / Necati Cumali
Yayınevi: Cumhuriyet Kitapları
Sayfası: 276

5. Kategori (20 puan): Adında bir çiçek adı olan veya "çiçek" sözcüğü geçen bir kitap okuyanlara 
Erguvan Ağacı / A.J. Cronin
Yayınevi: Anıt Yayıncılık
Sayfası: 375

6. Kategori (20 puan): Şimdiye kadar hiç bir kitabını okumadığı bir kadın yazardan bir kitap okuyanlara
Selma Lagerlöf'ün ilk kez bir eserini okumuş oldum. Selma Lagerlöf, "Mutluluğu Beklerken" adlı eseriyle Nobel Edebiyat Ödülü alan ilk kadın yazardır.
Mutluluğu Beklerken / Selma Lagerlöf
Yayınevi: Altın Kitaplar 
Sayfası:455

7. Kategori (20 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap okuyanlara 
Güneş Çavması / Dünya Varmış
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Sayfası: 644

10. Kategori (25 puan): Kendisi doğmadan en az 100 yıl önce yazılmış bir kitap okuyanlara 
Akıl ve Tutku / Jane Austen
Yayınevi: Türkiye İş Bankası Yayınları
Sayfası: 392

11. Kategori (25 puan): Rus edebiyatından bir kitap okuyanlara 
Ebedi Koca / Dostoyevski
Yayınevi:Varlık Yayınları
Sayfası: 235

Toplam Puanım: 165
Okuduğum kitapların toplam sayfa sayısı: 2913

13 yorum:

  1. Senin de seçimler çok güzel ablacığım, birkaç tanesini hiç bitmeyen listeme aldım :) Ayrıca o kadar koşturmacanın arasında yine çok iyi okumuşsun, tebrikler.

    YanıtlaSil
  2. Neslihancığım, bu kitapların dışında bir kaç kitap daha okudum:)) Ben bana kalsam neler neler okurum ama kalamıyorum işte:(((( Şöyle altı aylığına çekirdek ailemle birlikte doğa ile baş başa kalacağımız bir yere gitsek, sadece okusam, okusam, okusam. Benim için bundan şahanesi olmaz.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel şeyler okumuşsunuz.Ben şenliğe hakkını veremem diye katılmak istemedim ama sizleri görünce özendim valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke katılsaydınız. Siz zaten çok kitap okuyorsunuz. Neden öyle düşündünüz?

      Sil
    2. Kategorilerden dolayı sınırlanirim diye düşünmüştüm .Belki bidahakine ben de sizlerle olurum. Sevgiler

      Sil
    3. İnşallah hep birlikte oluruz. Sevgilerimle.

      Sil
  4. çok iyi hepsi ya, tebrikler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, çok teşekkürler:) Sevgilerimle.

      Sil
  5. Bu arada Selma Lagerlof nasıldı. Ben de henuz okumadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi. Gerçekten Nobel Edebiyat Ödülünü alacak kadar iyi. Çok gerçekçi bir anlatımı var ve edebi yönden çok kuvvetli bir yazar. Ben bulabilirsem başka kitaplarını da almayı isterim.

      Sil
    2. O zaman en kısa zamanda ben de okuyayım:)) teşekkürler.

      Sil
  6. yine müthiş liste. akıl ve tutku ile saatler de bence zirve :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saatler ve Akıl ve Tutku gerçekten çok değerli eserler. İyi ki okumuşum.

      Sil