4 Ekim 2014 Cumartesi

#BookChallengeTag (Kitap Mimi)

Sevgili Pinuccia (http://pinucciasbooks.blogspot.com.tr/) güzel bir etkinlik için beni davet etmiş. Pınar'a daveti için çok teşekkür ederim. Mimin soruları ve benim cevaplarım:

1. İlk Hayranlığım: Jane Eyre - Charlotte Bronte

2. Favori Serim: İnce Memed - Yaşar Kemal

3. Favori Kitabım: Suç ve Ceza - Fyodor Mihailoviç Dostoyevski

4. Favori Erkek Karakterim: Mr. Darcy - Aşk ve Gurur

5. Favori Kadın Karakterim: Emma - Emma (Jane Austen)

6. Favori Okuma Saatim: Okuma saatim yok benim. Günün her saati okurum ama sanıyorum  akşamları favori saatim oluyor. Zira o saatler tamamen benim.

Ben de bu mime okuma etkinliklerimizin müdavimi Neslihan(Şah Ru), Gül Akça (''kitap gibi '') ve Gonca Keskin (kitapladans) ı davet ediyorum

17 yorum:

  1. Favori kitabımız aynı.:) Sanırım bir daha Suç ve Ceza gibisi yazılmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel. Buna çok mutlu oldum. Şimdiye kadar okuduğum kitaplar arasında favorim ama bundan sonra okuyacaklarım arasında Suç ve Ceza dan daha çok hayran kalacağım bir eser olabilir:) Ama yazılması zor değil mi?

      Sil
  2. Merhaba öncelikle davetiniz için teşekkür ediyorum... İzniniz olursa ben buraya yazayım:)

    Gerçi birden seç bakalım dendiğinde karar vermek çok güç olsa da aşağıya yazdım bende... Sizinkilerden de Suç ve Ceza, Emma ve Mr. Darcy'i bende seçebilirdim :)

    1. İlk Hayranlığım: Koku / Patrick Süskind

    2. Favori Serim: Yerdeniz Serisi / Ursula K. Le Quin

    3. Favori Kitabım: Zemberek Kuşunun Güncesi / Haruki Murakami

    4. Favori Erkek Karakterim: Andrei Taganov / Yaşamak İstiyorum (Ayn Rand)

    5. Favori Kadın Karakterim: Dagny Taggart / Atlas Vazgeçti (Ayn Rand)

    6. Favori Okuma Saatim: Her zaman okurum ama bende en çok geceleri okuyorum.

    herkese iyi okumalarrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül, cevapladığın için çok teşekkür ederim.
      Koku'yu bende çok beğenmiştim. Maalesef diğer kitapları okumadım:( Kısa zamanda okumayı isterim.
      Çok öpüyorum canım.

      Sil
    2. ben birde ''Güvercin'' diye bir kitabını okudum değişik bir romandı ama KOKU'yu tutmaz... Süskind bir tane mükemmel roman yazan diğerleri için fazlaca uğraşmayan biri gibi geldi bana...zaten çok fazla kitabı da yok bildiğim kadarıyla...
      bende teşekkür ederim. sevgilerrr

      Sil
    3. Ben de Eral Ablam ile aynı şekildeyim.:) Koku gerçekten çarpıcı bir eser. Murakami'nin de diğer eserlerini okudum o yüzden şimdilik Sahilde Kafka favorim diyebilirim. Güzel bir liste tebrik ederim.

      Sil
    4. Sahilde kafka'da müthiştir... murakami sıralamamda zemberek kuşundan sonra 2. sırada yer alıyor...siz de bir bakın :)

      Sil
    5. Gül, ''Güvercin''i ben de açıkçası merak ediyorum. Offf okumadığım o kadar çok merakımı cezbeden kitap var ki, hangi birisini okuyacağım?

      Sil
    6. evet en büyük sorun da bu :) ben de sürekli öyle hissediyorum :)

      Sil
  3. jane austen ağırlıklı ben de onu çok severim bence de doğru seçim yaa :) raskolnikov depresif bunalım adam yaaa amaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. raskolnikov depresif ama iyi kitap sen de kabul edersin:)

      Sil
  4. Evet, okuma saati kısıtlanamaz. :)

    Ben de beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesnlikle kısıtlanmaz. Çok haklısınız.

      Sil
  5. Ahhh Darcy :) kesinlikle favori olmaya layık bir karakter. Suç ve Ceza da favorilik bir eser hatta şaheser. Rus Edebiyatı bir başka gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darcy bir çok okurun favori erkek karakteri. Suç ve Ceza ise Neslihancığım dediğin gibi şaheser. Öyle bir kitap bir daha yazılır mı bilemeyeceğim.

      Sil
  6. darcy benim de aklıma geldi biliyor musun :D

    YanıtlaSil