13 Ekim 2014 Pazartesi

Siz Hala Bu İki Blogla Tanışmadınız Mı?

Severek takip ettiğim, daha çok kişiye ulaşmasını istediğim iki blog var. Bu iki blogger arkadaşımızın yazılarını çok kayda değer buluyorum. 


http://kitaptankaleler.blogspot.com.tr/
Bu yılın Mart ayında Buğra Eskiçınar blogunu açtı. Soyadı gibi eski bir çınar değil çok genç mühendis, tıpkı Tankut Yıldız (http://ebediyenedebiyat.blogspot.com/) ve Mustafa (http://rekursifdusunce.blogspot.com.tr/) gibi. Onlar gibi de gözlemleri ve değerlendirmeleri çok iyi. Blogunda Altını Çizdiklerim diye bir bölüm oluyor. Bence bir insanın altını çizdikleri onun karakteri hakkında bilgi verir çünkü onu etkileyen satırları çizmiştir. Bu nedenle bir kitabı okuyan herkesin altını çizdiği bölümler farklıdır. Buğra kitap seçimlerinde de çok titiz davranıyor. Okudukları arasında Türk ve dünya klasiklerine de çok yer veriyor.  


http://gulakca.blogspot.com.tr/
Diğer blog sevgili Gül Akça'nın. Kendisi bankacı. Gül çok çeşitli kitaplar okuyor, onun sayesinde birçok kitabın varlığından haberim oldu. Blogunu açınca okuduğu yazarlar kısmına bakarsak eğer, bizim bilmediğimiz birçok yazarı okumuş olduğu gözümüze çarpıyor. Çok iyi bir okur, okuduklarını iyi gözlemliyor ve iyi değerlendiriyor. Değerlendirdiği bir kitabın en iyi yönlerini yazarken içine sinmeyen yerlerine de mutlaka değiniyor.

19 yorum:

  1. Gül Akça'nın bloğuna şimdi gidiyorum. Buğra için ben de aynı fikirdeyim. :)

    YanıtlaSil
  2. Sizin blogunuzu da yeni keşfetmiştim. Şimdi sayenizde 4 yeni blog daha keşfedeceğim :)
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. İlk bloğun izlemeye değer buldum. Gül hanım farklı bir tarzda kitaplar okuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten iki blog da izlenmeyi hakkediyor.

      Sil
  4. Güzel tanıtım için teşekkürler... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunda yazıların çok, çok iyi. Daha çok kişi haberdar olsun istedim..

      Sil
  5. hepsini takip ediyorum , her zaman belki yorum yapamıyorum ama hemen bütün postlarını okumaya çalışıyorum arkadaşların, dediin gibi takip edilmeye değer yazıları ve yorumları var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Takip edilmeye değer bloglar. Çok teşekkürler canım.

      Sil
  6. iyi ki tanıttın, haberimiz oldu..

    YanıtlaSil
  7. Bloğunu gerçekten çok beğendim! Günün birinde ben de sevdiğim blogların listesini yaplaşsam buranın linkinin de yer alacağı kesin! :)

    YanıtlaSil
  8. Tanımış oldum böylece teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Selminciğim. Sevgilerimle.

      Sil
  9. Bloglardan bahstemen ne güzel, sayende bu güzel bloglardan haberdar olduk:) bu arada Blog Ödülü aldın, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Sevgilerimle.

      Sil