21 Kasım 2014 Cuma

Bana yaşama sevincini tekrardan yaşatan güzel insan





Annemi kaybettiğim için derin acılar içindeyim. En kötü ayrılık ölüm ayrılığı, içimde asla yeri doldurulamayacak bir boşluk var. Annemin özlemi çığ gibi içimde büyürken birden acının yaşandığı bir anda mutluluk yaşadım. Daha doğrusu bana bir mutluluk yaşatıldı. Bu mutluluğu bana yaşatan ise yüzünü hiç görmediğim kardeşim Neslihan (Şah-Rû).

Güzel insanlarla birlikte olmak insanın yaşamını değiştirir, hayatına renk katar, anlam yükler. Yanınızda değilken bile varlığını hissedersiniz.

Üşenmeden kartpostal alıp içerisine sevgi sözcükleri yazmışsın, kendi elinle bana çok güzel ayraçlar yapmışsın ve bana o iki güzel eseri -"Bangır Bangır Ferdi Çalıyor Evde" ve " Olduğu Kadar Güzeldik"- almışsın. İçimi ısıtan, bana güven veren, tatlı, zarif hediyeleri benim için anlatılmayacak kadar değerlidir. Bu günlerimde bundan daha fazla sevinemezdim. Sana çok teşekkür ediyorum kardeşim.

Onun yüzünü hiç görmedim. Sesini sürekli duyuyorum ve her duyuşumda içim ısınıyor. Bu zor günlerimde bana göstermiş olduğu dostluk için sana minnettarım. Hayatıma giren çok değerli insan, kocaman kalpli canım kardeşim hayatımda hep yerin olacak. Seninle tanımış olmaktan mutluluk duyuyorum.

9 yorum:

  1. sanal alemden böyle dostluklar çkması çok güzel , insan bazen en çok ihtiyacı olduğu anda bluveriyor böyle birini karşısında , şanslısınız her ikinizde .Başın sağolsun bu arada , tekrar, Allah kalanlara sabır , gidenlere kabir rahatlığı versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Dostluk ve arkadaşlık için illaki yüz yüze görüşüyor olmak gerekmiyormuş. Bunu sizlerin sayesinde çok iyi anladım.

      Sil
  2. İnsanin tam ihtiyaci oldugu sirada onu mutlu edebilecek kisilere sahip olmasi cok guzel bir sey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet. Bu nedenle kendimi çok şanslı hissediyorum.

      Sil
  3. Ablacım öyle güzel sözlerle ifade etmişsin ki mahçup oldum.:) Bu çok değerli, her aşaması emek dolu etkinlik için ne yapabilirim diye düşünürken sana da bir sürpriz yapmak istedim. Gerçekten önce garip geliyor, internet üzerinden hiç yüz yüze görüşmeden de dostluk olur muymuş diye. Ama düşününce eskiden de mektup arkadaşlarımız vardı. Okul ödeviyle başlayıp yıllarca devam eden. Yüzlerini hiç görmeden kilometrelerce mesafeye inat bir şeyler paylaşabilmenin tüm güzelliği ile. İnternet de bunun biraz daha hızlısından farklı değil aslında. Yani baştaki soruya dönersek evet yüz yüze gelmeden de (ki inşallah geleceğiz) pek de güzel dostluk olabiliyor. Bunun gibi :)

    Asıl ben teşekkür ederim.,desteğin için, beni haberdar ettiğin bu güzel etkinlikler için, kitapların değerini bilen farklı insanlarla yolumu kesiştirdiğin için ve her konuşmamızda paylaştığımız keyifli muhabbetler için defalarca teşekkür ederim.

    Bu güzel sözlerin, hakkımdaki zarif fikirlerin ve bu zor günlerinde biraz olsun seni mutlu etmiş olabilmek de beni çok mutlu etti. Benden yana da aynı duygular ve fikirler söz konusu. Böyle donanımlı, değerli, aydın görüşlü, zarafeti ve nezaketi kilometreleri aşan bir insanın hayatıma girmiş olmasından gurur ve mutluluk duyuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim benim:) Çok haklısın. Eskiden mektup arkadaşlıkları vardı. Şimdi de İnternetten çok değerli arkadaşlar edinebiliyoruz. En kısa zamanda(kış çıkmadan) seninle görüşebileceğimizi hissediyorum ve çok heyecanlanıyorum.
      Ben sana ne yaptım ki, ne destek verdim ki? Sen zaten çok okuyan bir kızsın. Senin gibi donanımlı, bilgili bir insanla tanıştığım için ben kendimi çok şanslı hissediyorum.

      Emin ol Neslim beni çok çok mutlu ettin. Sen de hep mutlu ol. Her şeyin en güzeline layıksın. İyi ki varsın ve yanımdasın.

      Sil
  4. Ne güzel. böyle şeyleri görünce sanal alemi seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Narda. Sanal alemi doğru kullanırsan çok doğru çok güzel birliktelikler oluşuyor.

      Sil
  5. İnsanın sevdiği birini kaybetmesi üzerine ne söylesen boş ama ;bir el bir ses öyle iyi geliyor ki en kötü anında yalnız olmadığını biliyorsun tekrar sabırlar diliyorum

    YanıtlaSil