21 Ocak 2015 Çarşamba

“KIŞ OKUMA ŞENLİĞİ” 1.AY OKUMA RAPORUM (LEYLA ATÇEKEN)

4. Kategori (10 puan): Adında bir akrabalık ilişkisi geçen bir kitap.
El Kızı/Orhan Kemal/Tekin YAYINEVİ/410 Sayfa

7. Kategori (10 puan): Tarihi kurgu türünde bir roman.
Budala/Fyodor Mihayloviç DOSTOYEVSKİ/Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları/779Sayfa

8. Kategori (10 puan): İsminde kış mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların karda kışta geçtiği bir kitap.
Puslu Kıtalar Atlası/İhsan Oktay ANAR/İletişim Yayınları/238 Sayfa

13. Kategori (10 puan): Beyaz perdeye aktarılmış bir kitap. 
Tersine Dünya/Orhan Kemal/Yön Yayıncılık/159 Sayfa
Yönetmenliği ve Senaristliğini Ersin Pertan’ın yaptığı filmin Vizyona Giriş Tarihi 07 Ocak 1994

17. Kategori (10 puan): Size veya aynı evde yaşadığınız kişilere ait olmayan bir kitap
Pembe ve Yusuf/Canan TAN/Doğan Kitap/295 Sayfa(Okulda öğretmen arkadaşımdan aldım.)

18. Kategori (Her kitap 10 puan, 2 kitabı da okuyana ekstradan 20 puan, toplam 40 puan): Bir Türk, bir yabancı yazardan birer öykü kitabı.
Uçurtma Mevsimi/Kaan Murat YANIK/Kapı Yayınları/160 Sayfa

21. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 70 puan): Dünya edebiyatından dört kitap. Kitapların biri Latin Amerika, biri Afrika, biri Asya ve biri Avrupa edebiyatından olmalı. 
Asya Edebiyatı Doğu’nun Limanları/Amin MAALOUF/YKY/176 Sayfa
Avrupa Edebiyatı/ Öksüzler Treni/Christina Baker KLİNE/Arkadya Kitap/368 Sayfa

Toplam 8 kitap okudum.80 puan
2585 sayfa okuduğum için+25 puan
Ekstra puanım yok.
80+25=105 puan

5 yorum:

  1. Sizi de kutlarım, çok iyi okumalar olmuş... Tersine Dünya'yı nasıl buldunuz?? tiyatrosunu izlemiş hiç sevmemiştim de kitabı nasıl acaba diye merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Anımsadığım kadarıyla "Tersine Dünya"filmini izledim .Bitirim Leyla'yı hatırladım.Kadınların erkek,erkeklerin kadın olarak yaşandığı bir toplumu , bozuk yaşantılarda yanlış bakış açısını bize komedi gibi gelen bir tarzda yansıtmış yazar.Yani akıcı bir kitap ama okunmasa da olur dediklerimden ...

      Sil
  2. Leylacığım, çok güzel eserler okudun. Şenlik kapsamında okuyacağın kitapları seçerken çok iyi eserler seçmeye özen gösteriyorsun. Örnek bir öğretmen. Harikasın arkadaşım.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Eral,okunacak o kadar çok kitap var ki zaman yok,seçici olmak zorundayız diye düşünüyorum.Pınar'ın etkinlikleri ve sizin kitap dostluğunuzla daha fazla keyif alarak okuyorum.Sizlerle birlikte olmak güzel.Şenlik bahane okumak şahane. Selam ve sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil