23 Şubat 2015 Pazartesi

Kış Okuma Şenliği İkinci Ay Okuma Raporum

19. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 70 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.
Parfümün Dansı - Tom Robbins
Ayrıntı Yayınları
368 sayfa

22. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 70 puan): Türk bir yazardan bir üçleme veya aynı seriye ait üç kitap.
Yediçınar Yaylası - Kemal Tahir
İthaki Yayınları
368 sayfa

8. Kategori (10 puan): İsminde kış mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların karda kışta geçtiği bir kitap.
Rus Kışı - Daphne Kalotay
Epsilon Yayınları
498 sayfa

9. Kategori (10 puan): Bir yazarın tavsiye ettiği bir kitap. 
Mutlu Prens / Bütün Masallar, Bütün Öyküler - Oscar Wilde
İş Bankası Yayınları
263 sayfa
China Miéville önerisi.

15. Kategori (10 puan):Goodreads'in "Ölmeden Önce Okunması Gereken 1001 Kitap" listesinden bir kitap.
Ölü Canlar
Nikolay Vasilyeviç Gogol
Türkiye İş Bankası Yayınları
480 sayfa

16. Kategori (10 puan): Bir aşk romanı. 
İki Renk Aşk - Fatih Murat Arsal
Ephesus Yayınları
688 sayfa

2. Ay Okunan Kitap Sayısı 6 = 60 Puan

2. Ay Okunan Sayfa Sayısı 2.665 = 26 Puan

19. Kategori Tamamlandığı İçin Ekstra 30 Puan

2. Ay Toplam Puanım 116
1. Ay Toplam Puanım 159 

Genel Toplam: 275

8 yorum:

  1. çok çok iyi kitaplar , maşallah:D

    YanıtlaSil
  2. Gogol en sevdiğim yazarlardandır. Kemal Tahir ' de öyle. Diğer okurlara nazaran z gibi görünse de sindire sindire okunmalı kitaplarla dolu bir liste olmuş; tebrik ederim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Hanım Gogol'un bildiğiniz gibi öyküleri de çok güzeldir. Ölü Canlar her ne kadar eksik bir eser olsa dahi o kitabı okuduğum için kendimi çok kazançlı hissediyorum. Çok iyi bir eser. Rusya'dan insan manzaraları ülkemin insan manzaralarıyla ne kadar çok benzeşiyor:))
      Kemal Tahir ilk kez okudum. Bu okudum kitap bir üçlemenin ilk kitabı. inşallah üçlemeyi bitireceğim. Haklısınız aslında. Eserler dikkat isteyen cinsten olunca okuma yavaşlıyor.
      Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.

      Sil
  3. Nasıldı ama Ölü Canlar? Rus Edebiyatı işte, adamlar yazmış :) Tebrikler Ablacım, bizim için hiç yarışma olmadı zaten bu etkinlik. Maksat çeşit olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım. Maksat çeşit. Ölü Canlar'ı çok beğendim. Neslim iyi ki okumuşum diyorum. Bir insanın çocukluk dönemi onun karakterini nasıl etkiliyor değil mi? Bir de Rus halkıyla meğer ne çok benzeşiriz şaştım valla:)

      Sil
  4. Kitaplar çok güzel kutlarım Eral... Rus Kışı'nı nasıl buldun?? sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül, Rus Kışı'nın anlatımını çok beğendim. Farklı bir anlatım. Ama ben konuyu çok beğenmedim. Yazarın başka kitabı olsa okur muyum? Kesinlikle okurum. Yazım tarzı çok hoşuma gitti.
      Sevgiler canım.

      Sil