11 Ağustos 2015 Salı

Yaz Okuma Şenliği 2015 İlk Yarı Raporum

9. Kategori (10 puan): Herkesin tüm kitaplarını okumasını gönlünüzden geçirdiğiniz bir yazardan/şairden bir kitap.
Daha ilk okuduğum eseri "Yeşil Peri Gecesi"ile beni kalemine hayran bırakan yazar Ayfer Tunç'u tüm edebiyat sevenlerin okumasını  isterim.
Dünya Ağrısı / Ayfer Tunç
Can Yayınları 
Sayfa Sayısı 336

21. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 80 puan): İsminde aynı kelimenin geçtiği üç kitap.
Kendi belirlemiş olduğum temam "AŞK" oldu.
Büyük Aşklar / Françoise Sagan
EVEREST YAYINLARI 
Sayfa Sayısı 120

Aşk ve Kül / Mehmet Coşkundeniz
DESTEK YAYINLARI 
Sayfa Sayısı 344

19. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplam 60 puan): Aynı yazardan üç kitap. (Kitaplar aynı seriye ait olabilir).
Stepançikovo Köyü / Fyodor Mihayloviç Dostoyevski
TÜRKİYE İŞ BANKASI KÜLTÜR YAYINLARI 
Sayfa Sayısı 290

Ezilenler / Fyodor Mihailoviç Dostoyevski
Varlık Yayınları
Sayfa Sayısı 326

10. Kategori (10 puan): Bir iki kitabını okuyup külliyatını okumayı gönlünüzden geçirdiğiniz bir yazardan bir kitap.
Stefan Zweig'ın tüm eserlerini okumadan ölmem inşallah.

Amok Koşucusu / Stefan Zweig
Varlık Yayınları
Sayfa Sayısı 63

20. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 20 puan, toplamda 60 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.
Devir / Ece Temelkuran
Can yayınları
Sayfa Sayısı 504

İçeriden Ölmek / Robert Silverberg
İTHAKİ YAYINLARI
 Sayfa Sayısı 248

Güzel Bir Kız / Joyce Carol Oates
SİREN YAYINLARI 
Sayfa Sayısı 200

6. Kategori (10 puan): Yasaklanmış bir kitap.
Lolita / Vladimir Nabokov
İLETİŞİM YAYINLARI 
Sayfa Sayısı 364

2. Kategori (10 puan): Bir çizgi roman veya foto roman.
Kızım sağolsun:))
Ultımate-Daredevil-Elektra
Marvel
Arka Bahçe Yayıncılık / Çizgi Roman Dizisi
Sayfa Sayısı 80

İlk Yarı Okunan Kitap Sayısı 11 = 110 Puan

İlk Yarı Okunan Sayfa Sayısı 2.875 =28 Puan

Toplam 138 Puan

5 yorum:

  1. Ne güzel bir liste; içtenlikle tebrik ederim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Hanım merhabalar. Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.

      Sil
  2. Güzel kitaplar :) Eral Güzel Bir Kız'ı nasıl buldun?? Oates'i çok severim aklımda bulunsun diye soruyorum. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gül. Okuduğum kitaplar arasında sana şiddetle önereceklerim Dünya Ağrısı, Devir,Güzel Bir Kız,Lolita , İçeriden Ölmek, Dostoyevski nin iki eserini ve Amok Koşucusu. Hepsini çok beğendim. Güzel Bir Kız ise ben çok beğendim. Çok kolay okunan bir eser buna rağmen beni çok etkiledi. Sevgisiz büyüyen Katya'nın yaşlı bir adamla olan ilişkisini anlatıyor. Adam dedesi yaşında. kız beni seven tek kişi o oldu diyor ve adamdan çoğu zaman iğrenmesine rağmen çelişkiler yaşıyor. Yazardan ilk kez okuyorum. Artık tereddütsüz eserlerini alabilirim. Senin yazardan önereceğin var mı?

      Sil
    2. Merhaba Eral, öneriler için sağol... Dünya Ağrısı'nı okudum ve bayıldım geçen sene okuduklarım arasında en iyilerinden biri diyebilirim... Yine Amok Koşucusu'nu da çok sevmiştim tabi Zweig olunca akan sular duruyor... Lolita'nın konusu beni rahatsız ediyor o yüzden hiçbir zaman okumak istemedim.. Ece Temelkuran'dan da nedenini bilmediğim bir hoşlanmama durumum var biraz komik :) Dostoyevski'leri not aldım... İçeriden Ölmek'i de bir yerden hatırlıyorum ama çıkaramadım ona da bakacağım... Güzel Bir Kız'ı da alacağım... Oates' çok değişiktir bana çok uyar... Şelale ve Can Ateşi'ni çok sevmiştim en son okuduğum Kara Su'da çok başarılı bir romandı ama gerçek hayattan alınmış bir ölüm anını anlattığı için biraz kasvetliydi bu kitap blogumda var istersen bir göz at... özetle Şelale ve Can Ateşini öneririm...sevgiler:)

      Sil