9 Kasım 2015 Pazartesi

Bir TÜYAP macerası

Kitap okumanın bana kazançlarını saymakla bitiremem. Şimdi bunları tek tek sıralamayayım. Sizler zaten kitap okumanın faydalarını biliyorsunuz ama tek bir faydasından size bahsetmeden geçemeyeceğim.
Kitaplar size dosttur ve en harika dostları, arkadaşları kitaplar size kazandırır. Kitap sevmem öncelikle bu faal olamadığım blogu açmama sebep oldu. Bu blog sayesinde yüzlerce kitap seven kişileri tanıdım. Onlardan birisi Etkinlikler Kraliçemiz  Pınar'dır (pinuccia). Pınar sayesinde kitap sevenlerle görüşmem internetle sınırlı kalmadı. Yüz yüze görüşmeye başladım. Birlikte seyahatlere çıktık, okuduğumuz kitapları konuşmak için toplantılar yaptık. Ankara kitap fuarına birlikte gittiğimizde anladık ki İstanbul'da düzenlenecek olan TÜYAP'a birlikte gitmek çok keyifli olacaktı. Bunun üzerine birlikte bir plan yaptık ve bizim TÜYAP maceramız böylelikle başlamış oldu
Bizler yedi kişi Ankara'dan, Oya'mız (pumpkinturta)Aydın'dan yola çıktık, İstanbul'daki kitap dostlarımızda sağ olsunlar bizi yalnız bırakmadılar. Fuarın ilk günü ve ilk saatinde biz fuardaydık. Bütün yayın evlerinin stantlarını gezme imkanımız olmadı, çok istediğim halde sahaflar bölümüne gidemedim yine de çok sayıda kitaplar aldık, yazarlarla görüşebildik, kitaplarımızı imzalatabildik.

Benim aldığım kitaplar


İmzalı kitaplarım
Ara Gürel'den



Aslı Tohumcu



Nilgün Şimşek




Hıfzı Topuz



Çinli yazar Cıxın Lıu

Pınar'ın arkadaşı Yitik Ülke yayınevi sahibini Kadir Bey'in bizlere hediyesi
Arkadaşım Leyla'nın kızım İpek'e hediyesi 
 

Muhteşem bir gezi bitiyor. İstanbul'dan Ankara dönüş yolculuğu için otobüsümüzü beklerken biz.
 





21 yorum:

  1. Eral Abla harika kitaplar almışsın. Her birini keyifle oku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinemciğim biliyorsun ki okumak için istediğin kitabı benden alabilirsin. Sevgiler canım.

      Sil
  2. Vallahi imrendim; harikasınız. Çok güzel kitaplar ve anılar yüklenmişsinz; bundan iyisi Şam' da kayısı Eral hanımcığım...

    Keyifli okumalar ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizin fuara gitmeye imkanınız olacak mı? Biliyorum İstanbul'da bir yerden bir yere gitmek işkence:(

      Sil
  3. Harikasınız,şahanesiniz...Oğlum dokuzuncu sınfta iken bir hafta rapor alıp taa Sivas'tan İstanbul'a fuara gittik..Orda edindiği gözlemlerin ve birikimiin ona çok şey kazandıracağını düşünmüştüm,okuldaki bir haftalık kaybın ise daha kolay telafi edileceğini düşünmüştüm...İyi ki yapmışım,çok dolu bir hafta geçirmiştik,söyleşiler,sohbetler...Keyifli okumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar doğru yapmışsınız. Emin olun okuldan alacağından çok daha fazla şey almıştır. Sizi bir anne olarak tebrik ediyorum. O ortamı her çocuğun, her okurun soluması gerekiyor. Sevgiler. Keyifli günler.

      Sil
  4. Ne kadar güzel bir gün olmuş, imzalar, fotoğraflar, sevilen arkadaşlarla keyifli kitap alışverişleri.. süper:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten süperdi. Çok keyifli 36 saati okuma aşkıyla yanan 7 kişiyle geçirmek. Bundan iyisi ne olabilir? Sevgiler.

      Sil
  5. harika imzalar harika yazarlar ve siz har,ka görünüyorsunuz yorgunluktan çok güzel bir günün yansıması var yüzlerde ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Çok yorulduk ama fazlasıyla değdi. Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Sevgiler.

      Sil
  6. Öncelikle çok güzel görünüyorsunuz :) haberim olsa ben de gelirdim hem de tanışmış olurduk neyse başka bir sefere:) bu arada kitaplar çok güzel, Üç Cisim Problemi'ni ben de merak ediyorum, iyi okumalar olsun... sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül emin ol sana söylemeyi düşündüm ama İstanbul'da bir yerden bir yere gitmek insana adeta zulüm. Bu nedenle söyleyerek seni zorda bırakmak istemedim. O gün gelebilecek durumdaydıysan şayet çok üzülürüm şimdi:( Seninle yüz yüze çok isterim. Çok teşekkür ederim canım. O kitabı bende çok merak ediyorum. Okuyunca(sen benden önce okumasan eğer)sana yorumumu yazarım. Sevgiler canım. not:bir ara bana mailini yazabilir misin?

      Sil
    2. Çok sağol, çok düşüncelisin Eralcim... ve haklısın İstanbul artık iyice çığrından çıktı :( neyse nasılsa başka fırsatlar çıkacaktır :) Üç cisim problemi için senin yorumunu bekleyeceğim sevgiler :)

      Sil
    3. Evet canım başka fırsatlar çıkacaktır. Çok öpüyorum. Sevgiler.

      Sil
  7. Hepsi harikaymış.İstanbul dışında olmasaydım ben de size katılacaktım.Bu sefer olmadı maalesef. Hepsini keyifle oku.Öpücükler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selminciğim ne çok isterdim senle yüz yüze görüşmeyi. Kısmet değilmiş. Eminim bir gün mutlaka görüşeceğiz. Sevgiler canım benim:)

      Sil
  8. ama ama , hem de aynı zamanlarda oradaymışız , zaten üzülmüştüm şimdi sizleri bir arada görünce çok daha fazla üzüldüm :( Keşke haberim olsaydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hüüüüüüü:( Ya çok çooooook üzüldüm. Bilsen senin paylaşımını görünce nasıl kötü olduğumu:( Canım, inşallah görüşeceğiz. Çok öpüyorum seni.

      Sil
  9. İsyeeeaaaaaannnn!!!! Ama siz kalkıp buraya kadar geliyorsunuz ve ben şehir dışındayım. Bunu görüşmek istemediğim birilerinden kaçmak için kasıtlı olarak yapsam böyle denk gelmezdi yani :)))) Neyse rövanşta görüşeceğiz inşallah. Çok sevindim böyle keyifli geçmesine. Tüyap bambaşka bir fuar gerçekten. Kitaplar ayrı güzel, siz ayrı güzelsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şafak 6. Harika. Bir an önce görsem seni.
      Çok teşekkür ederim canım. Gelince seni çok öpeceğim:)

      Sil
  10. Ne güzel bir gün geçirmişsiniz ve fuar için Ankara'dan İstanbul'a gitmek çok hoş gerçekten. Sevgiler :)

    YanıtlaSil