23 Aralık 2015 Çarşamba

Zayıflamada Son Söz / Deniz Egece

Zayıflamada Son Söz
Deniz Egece 
EGECE SAĞLIK ve EĞİTİM MERKEZİ 

Güz Okuma Şenliği devam ederken "Zayıflamada Son Söz" adlı eserini de okudum. Bir arkadaşım kişisel gelişim kitabı önerileri arasında bu eseri "mutlaka oku" demişti. Önerirken "aslında bu bir diyet kitabı değil" d,iye de belirtti. Çok haklıymış. Muhteşem bir eser. Ben çok beğendim ve herkese öneriyorum. Boyu 1.70'e varan  52 kiloda olan kızıma bu kitabı oku diye verdim. Doğduğu andan beri kilo alması için uğraş verdiğim kızım için bir diyet kitabı önermem değil mi?

 "Zayıflamada Son Söz" bedenimizin değerini bilmekle ilgili pek çok mesaj veren bir kitap. Hastalıkların ve şişmanlığın asıl sebebinin yanlış düşünceler olduğunu belirtiyor. Herşeyi yedikleri ve içtikleri halde kilo almayan insanların ve ömürleri boyunca sürekli diyet yaptıkları halde şişman sayılan insanların inanç ve düşünce yapılarını anlatıyor. Düşüncelerimize dair pek çok yanlışın altını çiziyor ve onları nasıl değiştirebileceğimiz konusunda yollar gösteriyor."Zayıflama da Son Söz" kitabının hayatımı pozitif anlamda değiştireceğine inanıyorum. Okurlarına yeni yaşam kapıları açacak olduğuna inandığım bu eseri öneriyorum.

8 yorum:

  1. Doğduğundan beri kilolarıyla başı dertte olan biri olarak; hemen alınacaklar listesinin başına yerleştirdim :)))) Teşekkürler efenim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişman olmayacağını düşünüyorum. Ben teşekkür ederim. Sevgiler

      Sil
  2. Not alıyorum, kilo problemim yoksa da yanlış düşüncelerin değiştirilmesi kısmı beni ilgilendiriyor :))) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kilo probleminiz olsun ya da olmasın bu kitap okunmalı diyorum. Bu kitap hiç bir besinin zararlı olmadığını sadece faydalı yiyecekler olduğunu belirtiyor. Zayıf kalan insanla kilolu insanın düşüncelerde yaptıkları yanlışları yazıyor. Ben tekrar tekrar okuyup beynime iyice yerleştireceğim:) Yorumunuz için teşekkür ederim. Sevgiler.

      Sil
  3. Görmüştüm bu kitabı... :)

    Tamam... :)

    Ben de beklerim... İyi günler! :)

    YanıtlaSil
  4. ben aslında bu kitap için yorum bıraktım , demek bırakamamışım , edinileceklerim arasında yerini aldı. sağlıkla , barışla , kitapla dolu bir yıl dilerim ...

    YanıtlaSil
  5. Yazdıklarınız güzel. Ben de alıp, okumaya düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Açıkçası bir dönemin furyası ve bu furyadan parsayı toplamak isteyen bir takım (ciddi yazarları tenzih ediyorum) hevesliler yüzünden kişisel gelişim kitaplarından baya soğumuş haldeyim. Ama senin bu güzel yorumların ve tavsiyelerinle en azından bir kaç tanesini okumaktan geri duramayacağım sanırım :)

    YanıtlaSil